Badania

Zbadaj swój produkt i poznaj opinie najważniejszych detalistów na jego temat. Sprawdź, które cechy są najmocniejsze i najwyżej oceniane. Rozszerz swoją dystrybucję i zdobądź Perłę Rynku!

Zasady badania

Celem projektu Perły Rynku jest nagrodzenie najlepszych nowości produktowych w najważniejszych kategoriach. Laureaci badania wyłaniani są przez jury, składające się z przedstawicieli najbardziej liczących się na rynku sieci spożywczych, stacji paliw, sieci drogerii oraz aptek. Zadaniem jurorów jest przetestowanie zgłoszonych do badania produktów i ocena ich potencjału rynkowego.

Skupienie na cechach

Każdy produkt badany indywidualnie

Każdy zgłoszony produkt posiada konkretną liczbę cech, a każda z tych cech podlega indywidualnej
ocenie każdego Jurora.

Reprezentacja rynku

Różni Jurorzy, różne kategorie sklepów.

Chcemy, aby wyniki badania były jak najbardziej miarodajne. Różne formaty sklepów to różne oczekiwania kupców. Chcemy je zaprezentować.

Kluczowe kryteria

Jurorzy wskazują najważniejsze dla nich cechy

W dyskontach króluje cena, a w convenience liczy się marka? Z raportu dowiesz się, na które kluczowe cechy wskazują przedstawiciele poszczególnych formatów.

Indywidualne opinie

Każdy z Jurorów może uzupełnić produkt oceną opisową

Dowiesz się w ten sposób jeszcze więcej o tym jak rynek ocenia Twój produkt.

Badanie Perły Rynku kończy się przyznaniem statuetek Pereł Rynku FMCG i Pereł Rynku Kosmetycznego. Wszystko to podczas lekkiej i niezobowiązującej Gali organizowanej w Warszawie.