Badania
Zbadaj swój produkt i poznaj opinie najważniejszych detalistów na jego temat. Sprawdź, które cechy są najmocniejsze i najwyżej oceniane. Rozszerz swoją dystrybucję i zdobądź Perłę Rynku!
Perły Rynku
Badanie Perły Rynku to ogólnopolski, niezależny plebiscyt branżowy, w którym detaliści wskazują najbardziej udane nowości spożywcze, kosmetyczne, chemii gospodarczej oraz rozwiązania dla sklepów.
Projekt składa się z dwóch równolegle przebiegających badań produktów FMCG i KOSMETYKÓW.
Celem projektu „Perły Rynku” jest nagrodzenie najlepszych nowości produktowych w najważniejszych kategoriach. Laureaci badania wyłaniani są przez JURY, składające się z przedstawicieli najbardziej liczących się na rynku sieci spożywczych, stacji paliw, sieci drogerii oraz aptek. Zadaniem jurorów jest przetestowanie zgłoszonych do badania produktów i ocena ich potencjału rynkowego.
Projekt „Perły Rynku” jest jedynym branżowym i prestiżowym projektem wyłaniających najlepsze produkty głosami handlu, praktyków z handlu w Polsce. Pierwsza edycja Pereł Rynku odbyła się w 2006 roku. Co roku ocenie jury poddane jest kilkaset nowości.
Na finałowym podium stają produkty, które są najlepiej rokującymi nowościami, zasługującymi na miano Złotej, Srebrnej lub Brązowej Perły Rynku.
Zasady badania
Celem projektu Perły Rynku jest nagrodzenie najlepszych nowości produktowych w najważniejszych kategoriach. Laureaci badania wyłaniani są przez jury, składające się z przedstawicieli najbardziej liczących się na rynku sieci spożywczych, stacji paliw, sieci drogerii oraz aptek. Zadaniem jurorów jest przetestowanie zgłoszonych do badania produktów i ocena ich potencjału rynkowego.
Skupienie na cechach
Każdy produkt badany indywidualnie
Każdy zgłoszony produkt posiada konkretną liczbę cech, a każda z tych cech podlega indywidualnej
ocenie każdego Jurora.
Reprezentacja rynku
Różni Jurorzy, różne kategorie sklepów.
Chcemy, aby wyniki badania były jak najbardziej miarodajne. Różne formaty sklepów to różne oczekiwania kupców. Chcemy je zaprezentować.
Kluczowe kryteria
Jurorzy wskazują najważniejsze dla nich cechy
W dyskontach króluje cena, a w convenience liczy się marka? Z raportu dowiesz się, na które kluczowe cechy wskazują przedstawiciele poszczególnych formatów.
Indywidualne opinie
Każdy z Jurorów może uzupełnić produkt oceną opisową
Dowiesz się w ten sposób jeszcze więcej o tym jak rynek ocenia Twój produkt.
Badanie Perły Rynku kończy się przyznaniem statuetek Pereł Rynku FMCG i Pereł Rynku Kosmetycznego. Wszystko to podczas lekkiej i niezobowiązującej Gali organizowanej w Warszawie.