Wydawnictwo Gospodarcze to wydawca wiodących portali dla branży handlowej. Wiadomości Handlowe oraz Wiadomości Kosmetyczne. Pierwszy to kluczowy portal sektora Retail & FMCG. Drugi to jedyny, dedykowany branży portal dla sektora beauty.
Portal Wiadomości Handlowe to wiodący portal branżowy dla sektora Retail & FMCG. Dociera do ponad 200 000 Unikalnych Użytkowników miesięcznie spośród przedstawicieli handlu, producentów oraz dostawców usług dla branży.
Portal www.wiadomoscihandlowe.pl odwiedzają przedstawiciele zarówno wielkich, jak i średnich i małych przedsiębiorstw. Szeroki zakres publikowanych treści sprawia, że na naszych łamach i w social mediach coś ciekawego znajdzie każdy pracownik branży. Zespół redakcyjny portalu pod kierownictwem Łukasza Stępniaka czuwa nad tym, aby na portalu zawsze znajdowały się aktualne informacje, przekrojowe analizy i pogłębione teksty branżowe.
Nasze social media:
Redakcja portalu:
Redaktor naczelny: Łukasz Stępniak
Zastępca redaktora naczelnego: Paweł Jachowski, Magdalena Stosio-Róg
Sekretarz redakcji: Katarzyna Pierzchała
Redaktorzy: Michał Kokoszkiewicz, Jakub Sadowski, Konrad Kaszuba
Grupa odbiorców | Największa grupa odbiorców z obszaru: sprzedaży, marketingu, rozwoju przedsiębiorstw, operacji biznesowych oraz mediów i komunikacji |
Branża | Najwięcej naszych użytkowników pracuje w branży: handel detaliczny, handel hurtowy, produkcja żywności i napojów, usługi i doradztwo informatyczne oraz handel międzynarodowy i rozwój |
Szczebel w hierarchii | Wiadomości Handlowe najczęściej przeglądają: doświadczeni oraz początkujący pracownicy, menedżerowie, dyrektorzy oraz właściciele firm |
Portal Wiadomości Kosmetyczne to jedyny wyspecjalizowany portal B2B skierowany wyłącznie do sektora beauty w Polsce. Stanowi platformę łączącą przedstawicieli biznesu kosmetycznego w Polsce.
Portal www.wiadomoscikosmetyczne.pl odwiedzają przedstawiciele zarówno wielkich, jak i średnich i małych przedsiębiorstw. Szeroki zakres publikowanych treści sprawia, że na naszych łamach i w social mediach coś ciekawego znajdzie każdy pracownik branży.
Nasze social media:
Redakcja portalu:
Redaktor prowadząca: Marzena Szulc
Starsza Redaktor: Agata Grysiak
Grupa odbiorców | Największa grupa odbiorców z obszaru: sprzedaży, marketingu, rozwoju przedsiębiorstw, operacji biznesowych oraz HR |
Branża | Najwięcej naszych użytkowników pracuje w branży: produkcja środków higieny osobistej, handel detaliczny, publikowanie książek i czasopism, usługi reklamowe oraz produkcja wyrobów farmaceutycznych |
Szczebel w hierarchii | Wiadomości Kosmetyczne najczęściej przeglądają: doświadczeni oraz początkujący pracownicy, menedżerowie, dyrektorzy oraz właściciele firm |
Projekt nowego serwisu dedykowany jest przyszłym przedsiębiorcom, szukającym pomysłu na siebie i swoją przyszłość, a także tym, którzy szukają wskazówek jak efektywnie rozwijać prowadzony biznes w ramach systemów franczyzowych/partnerskich. Portal ma być platformą wymiany myśli i pomysłów, a nie jedynie miejscem, w którym publikuje się metryczki i oferty, a także bazą do tworzenia społeczności dla sektora FMCG.
Portal ma być platformą wymiany myśli i pomysłów, a nie jedynie miejscem, w którym publikuje się metryczki i oferty. Franczyza w Handlu będzie także bazą do tworzenia społeczności dla sektora FMCG.
Nasze social media:
Redakcja portalu:
Redaktor prowadzący: Michał Mieszko Skorupka
Grupa odbiorców | Największa grupa odbiorców z obszaru: sprzedaży, marketingu, rozwoju przedsiębiorstw, operacji biznesowych oraz HR |
Branża | Grupa docelowa czytelników portalu Franczyza w Handlu to przedsiębiorcy działający w obszarze handlu detalicznego oraz inwestorzy szukający optymalnej lokaty dla swojego kapitału. |
Szczebel w hierarchii | Franczyzę w Handlu najczęściej przeglądają: doświadczeni oraz początkujący pracownicy, menedżerowie, dyrektorzy oraz właściciele firm |
Raport Restauratora jest miejscem wymiany doświadczeń i opinii między profesjonalistami z sektora HoReCa, a także platformą promocji najlepszych praktyk i trendów w branży.
Dzięki współpracy redaktor naczelnej z Partnerami Raport Restauratora posiada media plan i kalendarz tekstów na cały rok. Harmonogram uwzględnia teksty tworzone przez redakcję Wiadomości Handlowych, teksty zewnętrzne oraz materiały Partnerów.